Monday, March 26, 2012

Pija Rash :)

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum and a very special day for u guys :)
hopefully semuanya dalam keadaan sihat sejahtera,aman,damai,bahagia,tenang dan yang seangkatan dengannya :)


Okey!!!anda lihat tajuk entry di atas??
PIJA RASH or nama sebenar dia Norhafiza Abdul Rashid@Ismail...(amek ang,aku tulis nama penuh ang)
nape pija rash??
sebab dia kawan saya...kawan saya...kawan saya...
hahahaha..


sebenarnya dia request something ngn saya...hahaha...sy xkan mention ape y dia request.. :P
disebabkan dia dah bg some advice n idea regarding on updating my blog...
saya dengar rasa berbesar hatinya.....nak cerita serba sedikit pasal dia...
1st of all, thanks for the idea..lepaih ni kena refer kat ang la kalau nak update blog..
btw, dia xdak blog pon.. :P
but i appreciate dia coz sanggup jengok my blog...(pija,be my follower k...i da buat apa yg u suruh)
hahaha...

ini la pija rash :)

pija again :)

itu lah ceritanya...xde apa pon...saja nak bgtau ini kwan saya..mereka diatas ini kawan sy..selalu tolong sy..n sy pon slalu tolong diorg :p

okey..arini abis klass kol 5 lebih..syok giler tutor ngn madam Am sebab dia selalu bg nasihat..dia pesan kat ktorg suruh jd rajin tp jgn asyik blajar je...enjoy your life as a student..dia kata life ms undergraduate ni sgt seronok sebab kt ada kwn-kwn..yang boleh kt enjoy2 hepi2 together gitu..hehehe...:)

so,student-student di luar sana termasuk sy yang sedang menaip ni..
sila gunakan masa sebaik mungkin..u have 24 hours n u must know how to manage your time properly..jgn sampai nasik menjadi bubur sudah...(tp klu jd bubur pon sedap kan tambah dengan daging,kentang n ikan bilis goreng... hahaha :))

okey the,,skrg sy berasa sgt sedih..huhu (asal ni??tetibe plak tukar mood)
sobsobsobsobsobsob :((
tgok la betapa sedihnya sy sebabnya kan...sebabnya kan......
kolej kediaman terindah saya yang terletak di kwasan pergunungan ini sudah ketiadaan air............
mcm mn ni....dah la baru je rendam baju dlm baldi...tetiba plak..malang tidak berbau (selama ni malang berbau ke?  :p)

okey la...tetiba sad ending plak blog ni.... :(
tp tu la..memg itu la kebenaran dia...sy rasa stakat tu je kot sy buat kerepek..letih la plak wat kerepek xde minyak ni..hahaha...

sudahhhhh..........habisssss.............sy nak stop (sila stopkan sy skrg)


Sekian,wassalam...

#sila menjadi rajin wahai diri.................fulstop :)

No comments:

Post a Comment