Thursday, March 15, 2012

Saya tak nak jadi pemalas

Assalamualaikum...salam ukhuwah
Alhamdulilah, hari ni dpt jugak sy update blog sy ni..
ok la...entry sy arini...
"saya tak nak jadi pemalas"
yes....memang sy xnak jadi pemalas..bahaya tue..
kena plak time2 dok studi cani..
even baru 2nd week lecture (baru???ak rasa mcm byk giler blajar), tp ak xsuka sifat ini..
Ya Allah, jauhkan aku dari sifat pemalas ni...
next week da start buzy da...ngan lab,tutor,quiz n mcm2 lg la y bakal memeningkan kepala hotak ni..
so, hopefully, aku dapat avoid perasaan kemalasan ini..seboleh2nya next week aku da get ready with any lecture..
ni x..masuk lecture otak kosong..keluar pon kosong..
so, Qatrunnada...anda kena belajar menjadi rajin ok..
you are pharmasict to be..u may help a lot of people out there..
k, stakat itu je...
(Aku xnak tulis panjang2 sebab aku pon xtau apa function aku ada blog ni)

k, bye...assalamualaikum

No comments:

Post a Comment